Loading...
 
Home  |  The Service

Όραμα - Αποστολή

Η Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, έχει ως αποστολή τη διασφάλιση ενός υψηλού επιπέδου προστασίας των καταναλωτών στη ελευθεροποιημένη και ανταγωνιστική αγορά.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ένα πλέγμα δράσεων που διασφαλίζουν την ενδυνάμωση των καταναλωτών και αφορούν στον αποτελεσματικό έλεγχο συμμόρφωσης της αγοράς στη βάση του νομοθετικού πλαισίου, στην ενίσχυση της ασφάλειας των καταναλωτών και στη βελτίωση της πληροφόρησης και της εκπαίδευσης των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.

Οι κυριότερες αρμοδιότητες της Υπηρεσίας, όπως πηγάζουν από την αποστολή της, είναι οι ακόλουθες:

  • Εκσυγχρονισμός και αποτελεσματική εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου για την προστασία του καταναλωτή.
  • Λειτουργία του συστήματος εποπτείας της αγοράς για αποτελεσματική επιβολή της νομοθεσίας.
  • Συνεχής πληροφόρηση, ενημέρωση, επιμόρφωση και εκπαίδευση των καταναλωτών και των εμπόρων.
  • Προώθηση ένταξης των θεμάτων προστασίας του καταναλωτή σε άλλους τομείς πολιτικής και ιδιαίτερα στην εκπαίδευση.
  • Συνεργασία με τους συνδέσμους και τις οργανώσεις καταναλωτών, καθώς και με τους υπόλοιπους κοινωνικούς εταίρους και φορείς στην Κύπρο.
  • Συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα που προωθούν καινοτόμα μέτρα για την πληροφόρηση και την προστασία των καταναλωτών.

 

Announcements

Press Office