Στις οικονομικές και κοινωνικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές καθημερινά, τα τελευταία χρόνια προστέθηκαν οι σοβαρές επιπτώσεις παγκόσμιων κρίσεων, όπως η πανδημική και η ενεργειακή, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους διαβίωσης, επηρεάζοντας άμεσα τις δυνατότητές τους και την οικονομική τους συμπεριφορά.
Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Μαρτίου, μας καλεί σε επαγρύπνηση και στοχευμένη δράση όσον αφορά στις πρόσθετες ενέργειες και τα μέτρα που πρέπει να λάβουμε όλοι μας ως καταναλωτές, για να εξέλθουμε από αυτή την κατάσταση πιο δυνατοί και πιο προετοιμασμένοι.
Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, εργάζεται μεθοδικά και συστηματικά με στόχο την ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών και, ταυτόχρονα, την ενδυνάμωσή τους. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται μέσα από ένα πλέγμα δράσεων που διασφαλίζουν την επιβολή της νομοθεσίας, ενισχύουν την ασφάλεια των καταναλωτών και βελτιώνουν την πληροφόρηση και την εκπαίδευση τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων.
Με την ευκαιρία της σημερινής ημέρας, η Υπηρεσία Προστασία Καταναλωτή, έχοντας στο επίκεντρο της τον Κύπριο καταναλωτή, ανακοινώνει μια σειρά ενεργειών/μέτρων που θα προωθηθούν εντός του έτους με στόχο την ενδυνάμωση και την προστασία του:
Τέλος, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή παροτρύνει τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τα μέσα που διαθέτουν, να είναι προσεχτικοί στις αγορές τους, να ενημερώνονται και να διεκδικούν τα δικαιώματά τους.
Περισσότερες πληροφορίες στο ενημερωτικό έντυπο της Υπηρεσίας.