Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή πληροφορεί ότι τις τελευταίες ημέρες έλαβε καταγγελίες από καταναλωτές, για την σελίδα Amalia Limassol η οποία δραστηριοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στην ιστοσελίδα https://amalialimassol.com/. Πιο συγκεκριμένα οι καταναλωτές καταγγέλλουν ότι προέβησαν σε παραγγελίες προϊόντων, πλήρωσαν το σχετικό αντίτιμο αλλά τα προϊόντα που παρέλαβαν είτε δεν ανταποκρίνονταν στα χαρακτηριστικά αυτών που διαφημίζονταν είτε δεν τα παρέλαβαν. Οι προσπάθειες τους δε να επικοινωνήσουν με την ηλεκτρονική επιχείρηση, δεν είχαν αποτέλεσμα.
Περαιτέρω, η Υπηρεσία έχει εντοπίσει παρόμοιας φύσης ιστοσελίδα, με το όνομα Maria Nicosia στην ιστοσελίδα https://maria-nicosia.com/ και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η οποία διαφαίνεται ότι παρουσιάζει σοβαρές ελλείψεις και παραβάσεις της νομοθεσίας. Οι προσπάθειες της Υπηρεσίας να επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη επιχείρηση, απέβησαν άκαρπες.
Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί και να αποφύγουν συναλλαγές με την συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή σελίδες με την ίδια ονομασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με αυτή την ευκαιρία, η Υπηρεσία υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία, μια επιχείρηση που εμπορεύεται μέσω διαδικτύου, οφείλει να τους παρέχει εύκολη, άμεση και συνεχή πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες, όπως μεταξύ άλλων:
Τέλος, η Υπηρεσία συμβουλεύει τους καταναλωτές, πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προβαίνουν σε αγορές από εμπορευόμενους που η μόνη πληροφόρηση που παρέχουν είναι ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Περισσότερες πληροφορίες/συμβουλές στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή (www.consumer.gov.cy).