- Όταν αγοράζετε προϊόντα, είτε από κατάστημα είτε ηλεκτρονικά, δικαιούστε, ελάχιστη εγγύηση διάρκειας δύο ετών για καινούργια προϊόντα και τουλάχιστον ενός έτους για μεταχειρισμένα προϊόντα, χωρίς επιπλέον κόστος.
- Εάν το προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει, είτε να το αντικαταστήσει δωρεάν με αγαθό ίδιας αξίας και ποιότητας, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή.
- Η περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων.
- Όταν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν εντός ενός έτους από την ημερομηνία παράδοσης, το προϊόν θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης και ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή. Μετά το πρώτο έτος, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να αποδείξει στον πωλητή ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παραλαβή του προϊόντος.
- Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να απορρίψει τα αγαθά και να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να ζητήσει την άμεση αντικατάσταση τους στην περίπτωση που το αγαθό παρουσιάσει σοβαρή έλλειψη συμμόρφωσης η οποία καθίσταται εμφανής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης τους.
- Η επισκευή ή η αντικατάσταση διενεργείται: Δωρεάν, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το οποίο να μην υπερβαίνει τις είκοσι πέντε (25) ημέρες από τη στιγμή που ο πωλητής ενημερώθηκε για την έλλειψη συμμόρφωσης. Επέκταση του χρόνου αυτού μόνο με ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το δικαίωμα εγγύησης δεν εφαρμόζεται αν η βλάβη οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα.
Διαβάστε περισσότερα