Loading...
Αρχική Σελίδα  |  Δικαιώματα Καταναλωτών  |  Νόμιμη εγγύηση προϊόντων

Δικαιώματα Καταναλωτών

Εγγυήσεις και Ελαττωματικά προϊόντα: Δύο χρόνια η ελάχιστη εγγύηση χωρίς επιπλέον κόστος

  • Όταν αγοράζετε προϊόντα, είτε από κατάστημα είτε ηλεκτρονικά, δικαιούστε, ελάχιστη εγγύηση διάρκειας δύο ετών για καινούργια προϊόντα και τουλάχιστον ενός έτους για μεταχειρισμένα προϊόντα, χωρίς επιπλέον κόστος.
  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει, είτε να το αντικαταστήσει δωρεάν με αγαθό ίδιας αξίας και ποιότητας, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή.
  • Η περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων.
  • Όταν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν εντός ενός έτους από την ημερομηνία παράδοσης, το προϊόν θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης και ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή. Μετά το πρώτο έτος, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να αποδείξει στον πωλητή ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παραλαβή του προϊόντος.
  • Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να απορρίψει τα αγαθά και να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να ζητήσει την άμεση αντικατάσταση τους στην περίπτωση που το αγαθό παρουσιάσει σοβαρή έλλειψη συμμόρφωσης η οποία καθίσταται εμφανής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης τους.
  • Η επισκευή ή η αντικατάσταση διενεργείται: Δωρεάν, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το οποίο να μην υπερβαίνει τις είκοσι πέντε (25) ημέρες από τη στιγμή που ο πωλητής ενημερώθηκε για την έλλειψη συμμόρφωσης. Επέκταση του χρόνου αυτού μόνο με ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το δικαίωμα εγγύησης δεν εφαρμόζεται αν η βλάβη οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα.

 

Διαβάστε περισσότερα 

 

logo   help us

Βίντεο: Νόμιμη Εγγύηση